úterý 13. prosince 2016

Lulu Swing - český text

Lulu Swing - Neprudí

Delší dobu poslouchám a hraji tuto instrumentální skladbu pro nebo od Lulu Reinhardta.  zvláště tato verze nahraná Joshou Stephanem a Stochelo Rosenbergem je úžasná:


Pro kapelu Jazz za Bukem chystám hudební projekt Album mých  a jiných českých textů k jazzovým standardům Fatse Wallera pod názvem Lulu's Back in Town. Nyní již na to došlo a je tu první nástřel, který se musí ještě provozem při-otesat do mého frázování.

Jako ideu jsem použil mezi námi amatérskými hudebníky často skloňované téma naše hraní versus naše druhé polovičky. I když si sám nemůžu zrovna stěžovat moje "Lulu" se v podstatě blíží níže zveršovanému ideálu, je vždy o čem snít. Ideální "Lulu" je v podstatě jen Golémka, do které je nutno vložit ten správný šém (případně úplně vyjmout - pokud se něco vymkne normálu).

Už je i napsána celá druhá sloka, ale ta ještě zasluhuje hodně dopiplání. Pro zájemce mám text i aranži pro SonBook, OnSong, iRealPro i kompletní aranži včetně sól v Band-in-a-Box 2016.

Lulu Swing - Neprudí

Music: Lulu Reinhardt Lyrics CZ: Karel Jačko Genre: Gypsy Swing T=220 Ddur

A1:Neprudí, má Lulu vůbec neprudí,
   Kdejakou krasavici zostudí,
   Že svého chlapa pouští hrát

A2:Nehodí, říká že se to vůbec nehodí,
   Když její pardál nikam nechodí
   Mou Ludu nechte si jen zdát

B: Z jiného je světa, já můžu se jen smát
   Po jiných je VETA a proto jí mám rád

A3:Žádoucí, hadříky vždycky padnoucí
   I když má vnady trochu vadnoucí
   Já bez ní nedovedu spát

Zde můžete vyzkoušet s videem z iReal. Budu vděčný za připomínky i podněty k rozvinutí tohoto tématu :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat